? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 4, 2009

可爱女人~~~~~~~

想要拥有直升机
想要和你融化在一起
当你慢慢慢慢融化在一起
想你想你想你想你想你想你
我开始感谢地心引力
baby baby baby baby baby baby
让我碰到你
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人
京剧:离开那天下着雨
等着你盼着你
心却都不能在安静
如果你还能明白
懂我的心
那请你快回来
别在让我担心你
想要拥有直升机
想要和你飞到宇宙去
想要和你融化baby baby baby baby baby
想你想你想你想你想你想你
我开始感谢地心引力
baby baby baby baby
让我碰到你
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人
baby 世界这么大
我只是小小的美丽
因为我用尽全力却未保护你
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人
漂亮的让我面红的可爱女人
温柔的让我心疼的可爱女人
透明的让我感动的可爱女人
坏坏的让我疯狂的可爱女人

0 comments: